Het zijn dan ook gewoon slechts associatieve gedachten die aansluiten bij hetgene wat je eerder (bijv. de vorige dag) allemaal hebt meegemaakt. Of als je recent niks bijzonders hebt meegemaakt, zijn ‘t meer gedachten die een link hebben met eerdere zaken die je langer geleden hebt meegemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak weten wij meer dan dat we denken. We kunnen ook dingen veronderstellen. In je droom leg je geen beperkingen iets wat je in je irl wel doet. Gedachtes die we wegdrukken kunnen in een droom vrij hun gang gaan. Wees wel voorzichtig met de "wetenschap" uit je dromen. Je weggedrukte gedachtes kunnen wel eens helemaal onjuist zijn. Niet alles wat we dromen is werkelijkheid. "De meeste dromen zijn bedrog".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een droom is niet altijd alleen maar de gebeurtenissen van de dag die je beleeft hebt. Dromen bevatten bepaalde boodschappen,en je hebt ook dromen met een voorspelling erin,of iemand die overleden is en jij droomt over deze persoon dan is deze persoon ook werkelijk bij je,en zo is dat ook met dingen dromen die je niet kunt weten. Het is een paranormale gave, en als je droomt is het makkelijker om zo'n dingen van de gene zijde door te krijgen dan als je wakker bent.
Een goede tip is: Schrijf zodra je wakker wordt de dingen op die je gedroomd hebt, zodat je het in je "dromen dagboekje" terug kunt lezen wat voor informatie er allemaal in staat. En je kunt in een dromen boek de betekenissen opzoeken of naar een paragnost die gespecialiseerd is in dromen uitleg, en ze kunnen je raad geven wat je er mee kunt doen. Het kan zijn dat het hoort bij jou levensdoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat dromen de toekomst voorspellen of zoiets dergelijks. In dromen worden gewoon allerlei ervaringen en gedachten door elkaar gegooid. Als je een keer iets droomt wat later echt uitkomt zal dit waarschijnlijk toeval zijn. Want je droomt heel vaak. De kans dat er eens iets gebeurt wat je laatst gedroomd hebt is dan dus best groot.