In 2002 was het aantal mensen dat tot dan toe op aarde geleefd had of in leven was 106,456,367,669. Ongeveer. Het zal dus rond dat aantal zitten. Zeg, pak m beet, 109.000.000 mensen.

Uiterarad er dan even van uit gaande dat alle mensen geen kinderen meer zouden hebben gekregen vanaf de nu bekende sterfdatum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ong. 600 miljard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bronnen?
t,t,t, waren er 14 miljoen nederlanders en men had berekend, dat er op dat moment 58 miljoen zijn geboren. Een factor 3 a 4. Voor de hele wereld zou dat ook kunnen gelden, dan kom je op zo'n 20-30 miljard mensen uit. Waarvan het overgrote deel stokoud. Veel meer kunnen wij er niet overzeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is natuurlijk geen zinnig antwoord op te geven. Dat komt omdat als het zo was dat mensen niet dood konden gaan, dat de cyclus van voortplanting heel anders zou verlopen. Het feit dat er zoveel mensen geleefde hebben en nu leven, is een product van onze sterfelijkheid. Er moeten nakomelingen komen om de familie in stand te houden. Wanneer die sterfelijkheid weg zou zijn, is de drang om voort te planten stukken minder... #imho