Is er een website waar je wetenschappelijke antwoorden krijgt op je vragen?

Soms moet ik lachen om bepaalde komische antwoorden. Dat maakt deze site best leuk. Tegelijkertijd hoop ik vaak op een website waar een team van specialisten op bepaalde thema's antwoord geven, zodat je wat zekerder bent en die kennis niet met te veel twijfels tot je neemt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De insteek is iets anders dan deze site, maar op veel gebieden zullen experts je vragen kunnen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.ikhebeenvraag.be/