Stukken mooier rustiger, en minder vervuild!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijg je er een terug
de aarde zou dan een oase zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
ik denk dat alles dan weer overwoekerd zou raken met "natuur"
helaas zal de aanwezigheid van de mens nog heel lang zichtbaar zijn ,want niet alles breekt af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De film 'I am legend' geeft het wel redelijk goed weer denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom is bij mij in het natuurpark kijken, 12 jaar geleden is de boer vertrokken en nu staan er al bomen van 12 m hoog, spontaan opgekomen uit een zaadje en in 26 soorten!
Na de aanleg heb ik de natuur losgelaten.
Zie de foto's van het park op mijn site www.rananatuurpark.nl
Jouw vraag is nu precies wat ik wil bewijzen met het park.
Het geeft een idee, hoe het zal gaan zonder de invloed van de mens, wel moet ik zo hier en daar het een beetje bijsturen, anders was het al onbegaanbaar geworden.

Gezien over de rest van de wereld, zou er een heel groot gebied zijn dat regelmatig onder water staat, zowel zoet als zout, er zouden gigantische bosbranden woeden, ter grote van west europa, rivieren zouden telkens weer nieuwe lopen krijgen, hele grote gebieden wegvagen en nieuw land laten ontstaan.
De evolutie zou nog in alle hevigheid doorgaan.
De flora en fauna zou indrukwekkend, niet voor te stellen, mooi zijn, als in deze situatie, de mens zou ontstaan, zou het nog miljoenen jaren duren tot het niveau, waar we nu zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens kijken op een oude vuilnisbelt van 30 jaar geleden ondanks al het gif, is alles overgroeit met planten en bomen, maar er zullen plekken zijn op aarde die wat moeizamer te herstellen zijn, maar de natuur heeft de tijd.
Dan neemt de natuur de steden die wij gebouwd hebben weer over. Dit kun je mooi zin in Chernobyl:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker stil en op de meeste plaatsen groen. Steden zouden langzamerhand overwoekerd raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de gematigde en tropische zones als een soort boerenkool, heel erg groen met af en toe een flinke brandplek waar er bosbrand is geweest. Ik denk dat je binnen 100 jaar vanuit de ruimte al moeite zou hebben om te zien dat er ooit mensen waren geweest.

De natuur is zo sterk! Moet je maar eens opletten langs de randen van het asfalt van wegen b.v., elk klein scheurtje is genoeg voedingsbodem voor 'onkruid'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetb zal een paar honderd jaar duren,voor dat alle tekenen ven de menslijke "beschaving"verdwenen zijn,maar dan krijg je iets wat je je niet kunt voorstellen,zo mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schitterend, geen snelwegen, geen vliegtuigen, brede rivieren die uitwaaieren over het land, grote varieteit aan beesten en planten, etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vredig, mooi, natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Saai, maar mijn mening is gekleurd.

De aarde zal het weer overnemen. Dus huizen verwaarlozen en worden weer bedekt met natuur. Evenals de maya-gebouwen.

De natuur probeert het altijd over te nemen. Alleen ons mensen houden de natuur in toom en houdbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef het maar lang genoeg de tijd, en het zou er weer net zo uitzien als nu. Want uiteindelijk komt er wel weer een ander dier tot bewustwording en begint het gedoe weer vernieuw. ;-)