Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Kort gezegd gaat het AIDA-model uit van de fases die een consument doorloopt bij het nemen van een koopbeslissing: Attention (aandacht), Interest (interesse), Desire (verlangen) en Action (actie: kopen). Het DAGMAR-model richt op de wijze waarop een bedrijf marketing voert (Defining advertising goals -> Measuring advertising results). AIDA gaat dus van de koper uit, DAGMAR van de verkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing