Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb moeite met het Duitse taal, zou iemand een korte tekst willen vertalen a.u.b.

Hallo liebe Interessenten.
Ich versteigere hier das Handy Motorola Aura.
Das Handy ist kaum benutzt und noch in einwandfreiem Zustand, es wird in der Originalverpackung mit allem damals dabei enthaltenen Zubehör versendet.
Detailierte technische Informationen dazu:
http://www.motorola.com/Consumers/GB-EN/Consumer-Products-and-Services/Mobile-Phones/ci.AURA-by-Motorola-GB-EN.alt
Das Handy selbst ist im Handel normalerweise bis zu 1000 Euro wert, ich biete es hier für die Hälfte im Sofortkauf an.
Bei Fragen stehe ihn ihnen jederzeit gerne zur Verfügung.
Weiters stehe ich bei Unzufriedenheiten auch gerne für eine Rückgabe des Artikels zur Verfügung.

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hallo geintersseerden.
Ik verkoop / biedt aan / verkoop per opbod een mobieltje type motorola Aura. Het mobieltje is nauwelijks gebruikt en nog in onbeschadigde toestant. Het wordt in de originele verpakking met alle assecoires verstuurt. Technische gegevens - Zie url.
Het mobieltje is nieuw 1000 euro waard. Ik biedt hem voor de helft als direct verkoop aan. Voor vragen ben ik bereikbaar. Ook als je niet tevreden bent met het mobieltje, neem ik deze weer terug van je.

Toegevoegd na 7 minuten:
Natuurlijk moet biedt bied zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt dit soort dingen natuurlijk ook online laten vertalen zoals bij:

http://translate.google.com/

de vertaling is natuurlijk nooit perfect, maar vaak geeft het een goed beeld waar de tekst over gaat.

Toegevoegd na 56 seconden:
De automatische vertaling maakt er trouwens dit van (niet perfect maar wel leesbaar):

Beste kopers.
Ik veilingmeester hier de Motorola Aura.
De telefoon is nauwelijks gebruikt en nog in perfecte staat, is het in de originele verpakking met alle meegeleverde accessoires dan is het te verzenden.
Gedetailleerde technische informatie over deze:
http://www.motorola.com/Consumers/GB-EN/Consumer-Products-and-Services/Mobile-Phones/ci.AURA-by-Motorola-GB-EN.alt
De telefoon zelf is meestal in de handel ter waarde van maximaal € 1000, ben ik het niet aanbieden van het voor de helft in de directe aankoop.
Voor vragen hem bij te staan voor hen tot uw beschikking.
Verder ben ik ook blij om ontevredenheid met een terugkeer van het item beschikbaar.
Een betere vertaling bijdragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Beste geinteresseerden
Ik verkoop mijn mobiel, een motorola Aura.
Hij is weinig gebruikt en verkeert nog in onberispelijke staat., hij zal in de orginele verpakking, met alle destijds bijgevoede accessoires, worden verzonden.
Gedetailleerde technische specifikaties zie.................
De waarde van deze mobiel op dit monent is zo`n 1000 euro, maar ik bied hem hij contante verkoop aan voor de helft Indien u vragen heeft ben ik altijd beschikbaar..
Verder ben ik, bij ontevredenheid bereid, het product terug te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing