Kunnen psychopaten geluksgevoel ervaren zoals psychische "gezonde" mensen dat kunnen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, theoretisch kunnen ze dat. Maar het zal in de ogen van normale mensen niet zijn om redenen die de normale mensen plezier en geluk verschaffen, maar soms om redenen die in de ogen van normale mensen gruwelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kun je nooit controleren.
Louw gevoel van ... is nooit te vergelijken met mijn gevoel ...
Reddie
9 jaar geleden
ze kunnen zeker geluksgevoel ervaren. het is alleen de vraag mbt welke zaken, omstandigheden e/o dingen ze dat kunnen, mogelijk toch op een heel andere wijze dan mensen die niet psychopatisch gediagnosticeerd zijn.