Wat is zou wel eens het best bewaarde geheim ter wereld kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je weet dat elk antwoord op deze vraag per definitie dus fout moet zijn?

Het beste antwoord

hoe het leven op aarde is ontstaan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is misschien niet eens op Aarde onstaan; het kan ook met een komeetinslag of ruimtestof hier gekomen zijn.

Andere antwoorden (22)

Waar is Osama?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe ver reikt de invloed van de vrijmetselaars daadwerkelijk?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe verander je oud ijzer in goud?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het recept van Coca Cola neem ik aan... :) Goeie! +1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
80,2% water
18,1% suiker
0,7% kaneer
0,5% vanille
0,4% citroen
0,1% nootmuskaat
Heh, het zou inderdaad wel het coca cola recept kunnen zijn. Of anders zoiets afgezaagds als wat er echt in area 51 gebeurt enzo, of wie die kerels in witte pakken waren na de bijlmerramp.
Volgens mij zijn er echt tientallen van dat soort geheimen, maar de beste geheimen, daar zal het publiek ook het bestaan niet van weten. Misschien leven we wel in de matrix...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Wat is er na de dood?" en "Wat is de mensheid eigenlijk?"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ons bestaan en wat ons te wachten staat in het hiernamaals. Misschien zijn er mensen die precies weten hoe het zit. (Maar dan heb ik het niet over religies en GELOVEN, dat is wat anders).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe word ik rijk?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat jij eigenlijk een wetenschapper bent en dat je vragen hier op goede vraag een onderdeel van een onderzoek zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Chx;

Ik zou dat hier wel kunnen vertellen, maar dan zou ik iedereen die het leest moeten laten vermoorden en dat is het niet waard.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waartoe zijn wij op aarde?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het mijne! (Bewijs maar eens het tegendeel ...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De bewering dat de aanslagen van 9 september 2001 op het WTC een "inside-job" zou kunnen zijn.
(wat ik persoonlijk absoluut niet geloof, maar ook niet kan ontkrachten.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn voorliefde voor regenbogen en zonnestraaltjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het recept van Coca Cola...

En de beruchte cocaïne bladeren zitten hier sinds 1903 al niet meer in...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is voor jullie een vraag, voor mij een weet!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles was de VS anderen landen van beschuldigt;; Irak heeft Atoombommen of wat dan ook, zij ook. Kijk maar naar de Koude Oorlog;; gaan ze een beetje de USSR beschuldigen van nucleare wapens op Cuba;; zelf hadden ze er ook in Turkije. Hoezo hypocriet..??:S
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De moord op JFK.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
antwoord op het leven. iedereen floept wel het leuke getal 42 eruit, maar wat is de realiteit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb geen idee, maar ik weet wel dat vragen als: waarom zijn wij op aarde, geen BEWAARDE geheimen zijn.

de vraag luidt: wat is het best bewaarde geheim ter wereld? maar dingen als hoe wij ontstaan zijn etc, zijn nog nooit door mensen "geweten" dus kunnen ze ook niet bewaard zijn.

ik denk trouwens dat het cocacola recept een goede kanshebber is:P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar de Heilige Graal nu is gebleven?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een geheim waarvan niemand weet dat die bestaat...