Stel ik rij in mijn auto 100 km/uur,ik wordt ingehaald door een auto met 120 km/uur ,heeft die auto mij ingehaald met 120km/uur of met 20km/uur?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

T.o.v. jouw: 20km/h. T.o.v. 't wegdek: 120km/h. T.o.v. 't rondje om de zon: 53.779 of 53.739km/h, afhankelijk van of je met 't rondje om de zon meerijdt of niet. Toegevoegd na 2 minuten: Oh nee wacht... 'T is in dat laatste geval iets van 107.538 resp. 107.498km/h.

20 kilometer per uur meer...

De auto heeft jou ingehaald met 120km /u, waardoor er tussen jullie een snelheidsverschil van 20 kpu was. Verder: Rij eens door op de snelweg ;)

Als je zegt dat die auto je heeft ingehaald met 120 km/uur, dan heeft die je ingehaald met 120 km/uur en niet met 20 km/uur. Anders klopt je zin niet.

Met 20km per uur zou die je toch nooit kunnen inhalen. Die auto reed gewoon 20 km per uur harder dan jij.

Op de teller van de auto die jou inhaalt staat dan tog echt 120 km p/u dus rijd de auto die jou op dat moment inhaalt geen 20 km p/u

Jij dacht 20 km/pu, maar het was veel harder! Ik zwaaide nog.....

Ha, die Leergierig; Geen idee, want dat overkomt mij nooit....

Het is een eenvoudig rekensommetje: 120 - 100=20 km pu.

Met de snelheid van 120kmh haalt hij in, het verschil van +20kmh maakt dat dit mogelijk is. Het is maar net hoe je de vraag stelt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100