Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zijn vormen ontstaan en wie heeft ze bedacht?

Iemand was de heletijd hartjes aan het tekenen, en toen vroeg ik me af: hoe bedenk je een hartje?!
Wie de ... heeft dat bedacht?!
En dus vraag ik dat aan jullie :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was vast niet dat persoon dat de hele tijd hartjes tekende... Maar inderdaad wel een goeie vraag, ik ben benieuwd of iemand het antwoord weet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Niemand kent de oorsprong van de hartvorm die met liefde en romantiek geassocieerd wordt. Het gestileerde, symbolische hart lijkt alleen globaal op het orgaan.

dus de hartvorm lijkt vaag op het orgaan de hart. en is wat aangepast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hartje lijkt, in mijn optiek, totaal niet op een hart. Het heeft meer weg van een kontafdruk na een lange zit in de sneeuw/modder.
Kijk eens om je heen in de natuur. Daar zie je heel veel verschillende vormen, meer dan je kunt bedenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing