Welke werk kan ik het besten doen met m'n Niveau Theoretisch ? Ik had wel iets gehoord van een beroep genaamd vliegtuigen controleren ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met je diploma van de theoretische leerweg kun je nog niet zo heel erg veel, je zult door moeten leren om je in een vak te specialiseren. In het voorbeeld dat je geeft, zul je eerst naar het MBO óf de Havo moeten om daarna door te kunnen leren.

Om Vliegtuig(onderhouds)monteur te worden dient men allereerst een niveau-2 MBO opleiding te volgen in de richting Vliegtuigonderhoudsmonteur Metaal. Na afronding van deze opleiding van twee jaar kan er gekozen worden voor een meer specialistische MBO niveau-3 vervolgopleiding, maar het kan ook zo zijn dat de Onderhoudsmonteur geheel werkzaam gaat worden in de luchtvaartsector.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon ergen solliciteren wat je leuk vind. Open sollicitatie brieven sturen en misschien kun je via de baas een leertraject volgen