Wat is de beste methode om in een druk cafe toch een goed verstaanbaar gesprek te voeren per mobiel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

- Even naar buiten lopen of naar het toilet
- Wat ik doe op feestjes : je telefoon op zn hardst zetten. Luisteren wat de ander zegt, dan verplaats je de telefoon naar je mond en schreeuw je het antwoord in de speaker. Daarna weer luisteren enz..

Een echt duidelijk gesprek zonder te hoeven schreeuwen kun je nou eenmaal niet in de drukte houden. Dan moet je echt even weglopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Niet gewoon uit zeten dat ding je ben uit en onberijkbaar.(mijn mening hoor)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen aan degene die je aan de telefoon hebt, om daar ook te komen. Kan je daarna gezellig met een biertje een gesprek voeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar de wc gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel simpel, even naar buiten lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet naar buiten wilt of kunt lopen, je oortelefoontje gebruiken zodat jij de ander goed kan verstaan en omdat je het zelf anders moeilijk kan verstaan ga je ook harden praten/schreeuwen door de telefoon en wordt het voor andere nog moeilijke om ook een gesprek te voeren.

Toegevoegd na 5 minuten:
harden = harder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen of hij/zij een sms wilt sturen omdat je hem/haar niet verstaat en vervolgens op die manier je conversatie voortzetten...

... Op die manier doe ik het, meestal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ergen schuilen, en je andere en de luidspreker van je tel aanzetten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je in een druk café een gesprek willen voeren per mobiel. De enige reden die ik kan bedenken is dat er iets ernstigs aan de hand is binnen je familie waarvoor met spoed jouw aanwezigheid is gevraagd. Dan loop je naar buiten.
Maar anders: in een druk café ben je met vriend(en) of vriendin(nen). Waarom zou je daar je mobiel inbreuk moeten laten doen op een gezellig gesprek. Andersom werkt het toch ook niet; dus dat jij aan het telefoneren ben en iemand vraagt daar dwars doorheen je aandacht? Dan zou je raar opkijken, terwijl het precies hetzelfde is.
Je kunt ervoor kiezen om je mobiel op te nemen of niet, kies er dan voor om dat niet te doen en gewoon eens een gezellig een avondje niets te hoeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geheel mee eens +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is dat gootje +1