Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe noem de houding of emotie als iemand zijn elleboog op tafel zet, om zijn hoofd vervolgens te laten leunen aan de zijkant van de handpalm, ...

die vervolgens zijn vingers gebruikt om een beetje in zijn mond te kneien als van.. zozo.. dat ziet er interessant uit!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Asociaal gedrag of desinteresse.
Ellebogen op tafel getuigd doorgaans van slecht gedrag, zeker tijdens een maaltijd. Je hoofd steunen in je hand straalt verveling uit. Met je vingers in je mond zitten is smakeloos.
Al met al zou ik niet graag tegenover zo iemand willen zitten. Als iemand dit doet in het bijzijn van anderen houdt hij geen rekening met die anderen en zou je van asociaal gedrag kunnen spreken of een complete desinteresse over hoe hij over komt op zijn omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Onverschillig of ongeïnteresseerd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een peinzende houding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aandachtig, intelligent....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je iets verteld tegen iemand die in die houding naar je luistert en hij kijkt je daarbij aan terwijl hij af en toe zijn ogen wegdraait en een beetje knikt, dan vind ik het een vorm van ontspannen aandacht geven.
Hmmm, maar wanneer die persoon dan zijn onderlip zou kneden ondertussen zou ik me af gaan vragen of de aandacht fake is en hij ondertussen toch aan iets anders zit te denken.
Geveinsde aandacht, zou ik zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing