Wat is niks? Ergens eindigt alles, waar is dat en wat is er dan?

Men zegt dat het heelal oneindig is, maar op een gegeven moment is er toch niks meer? Wat is niks?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is een leuke aflevering van tegenlicht over niks en leegte. Misschien kun je dat googlen, is dit jaar nog op tv geweest. Is wel ingewikkelde stof

Ik hoorde ergens dit: Het menselijk brein is niet zo ver ontwikkeld om dat te kunnen bevatten.

Dit weet eigenlijk nietmand .. Als je een mier zou vragen is er een einde van de aarde zou die zeker zeggen neee geen einde hoe ver ik ik loop ik zie geen einde aankomen. Zo is het zelfs bij een mense en hele hal deze antwoord blijft een raadsel

Niks = geen atomen/materie. Er zijn ook in het Heelal bepaalde plaatsen van niets tussen de verschillende sterrenstelsels. Dit niets houdt letterlijk in; geen golven, geen protonen en neutronen. Dat is heel raar voor te stellen maar het is er toch echt. Buiten het Heelal is een omgeving van niets.

Eindelijk iemand die er precies zo over denkt als ik, alleen toen ik deze vraag stelde wassie binnen een minuut verwijderd :p

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100