Iedereen heeft een eigen vingerafdruk, er zijn al vele mensen op aarde geweest, hoe kan het dan dat iedereen een verschillende vingerafdruk heeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag, :P ik vraag t me ook zo vaak af

Antwoorden (3)

Omdat god iedereen uniek maakt. Al duizenden jaren lang. Daarom zijn de mogelijkheden oneindig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doordat er tijdens tijdens geslachtsgemeenschap een unieke cel/samenstelling ontstaat. Ook wel het DNA. En vanuit dit wordt je gevormd, ook je vingerafdruk dus. Het zaad van de man is uniek en iedere keer is het zaad van de man weer nieuw en net iets anders en dan blijft de samenstelling tussen het ei en het zaad uniek. En zo ook dus wat daar uit voortkomt.

Dit is gewoon even snel mijn losse gedachte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nog maar de vraag of we allemaal een unieke vingerafdruk hebben. Tot nu toe lijkt het van wel, maar toch...
Als je mensen vraagt een willekeurig krabbeltje te maken op een papier, komen er waarschijnlijk ook geen exact gelijke dingen uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarbij... Hoe weet je of iemand 1000 jaar geleden dezelfde vingerafdruk had? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou op ;-)