Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is nou grappig?

ik wil voorbeelden zien van wat de mensen nou grappig vinden want ik moet een comedie filmpje voor school maken en wil dus een aantal dingen weten over de keuzes van andere mensen voorbeelden kunnen zijn als je iemand een gigantische fout ziet maken of het lukt hem maar niet of een botsing in een film kunnen dat soort dingen leuk zijn en daarom vraag ik om voorbeelden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het contrast tussen het hautaine gedrag van zo'n onnozele engelsman en het banale onderwerp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dingen zoals benidorm bastards en yucko the clown vinden mensen grappig. kijk op youtube en naar de hits en het commentaar!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja deze blijft voor mij toch de allerleukste..
misschien kan je hem tussendoor in monteren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Humor, de lach, heeft altijd te maken met het onverwachte, plotseling totaal anders tegen de situatie aankijken, waardoor iets gewoons er raar uitziet.

Dubbelzinnigheid vinden we vaak ook heel leuk. Iets onnozels met een dubbele betekenis een tijdje doorvoeren.

Of iets wat sexueel getint is, blijkt iets onnozels te zijn.

Of lachwekkende situaties.
Ik heb me laatst een ongeluk gelachen om het verhaal van een vrouw in hoge nood, die met de tas om haar nek geslingerd op een publiek toilet, in hangstand probeerde een papieren zakdoekje uit haar tas te halen, omdat het toiletpapier op bleek te zijn, terwijl de deur van het toilet werd opengerukt: de sluiting werkte niet, en daardoor achterover denderde en per ongeluk de waterspoeling in werking stelde.
Nou ja, zo zijn er allerlei vreemde situaties te bedenken.

Je kan een moppenboekje nemen, en iets gaan visualiseren. Moet wel flitsend gebeuren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn ook mensen die taartengooien leuk vinden, maar daar hoor ik weer niet bij.
Maw smaken verschillen

Succes.

De lachende presentator vind ik enig!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=O3I7G-w3hTY
Deze is ook grappig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bloobers! (bijv in die afgrijselijke "home- vidieo's"), ik vind ze eigenlijk vreselijk maar als ik er soms toch naar kijk kan ik een lach vaak niet onderdrukken
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding