Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als mijn bodem-ladegeleider 320mm is, hoe lang moet de lade bak dan zijn? 310? zie link

http://www.meubelinterieur.nl/Webwinkel-Product-9671544/Blum-MOVENTO-ladegeleider-320-mm-40-kg.html#

het is verwarrend, want op de site staat dat de minimale inbouwmaat 323 mm moet zijn.
Is die maat de minimale binnenwerkse dieptemaat die mijn kast moet hebben, om deze geleider in te monteren?

En de lade bak moet dan altijd 10mm korter zijn dan de geleider zodat hij vast klikt? ( in die koppel stukken )

...Kortom, mijn vraag: als ik de ladegeleider in de link aanschaf (320 mm) , wat moet dan de lengte van mijn ladebak zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hij moet minimaal 320 mm zijn. Je kan er ook een grotere inzetten, dan verschuif je de geleider een beetje; dan kan de lade er niet helemaal uit (is dat erg?).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de diepte van de kast moet minimaal 323 mm zijn.
de la moet 10 mm kleiner zijn dan de diepte van de kast.
de diepte van de la staat los van de minimale rails lengte zolang hij maar in de kast past.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uw lade mag gerust veel langer zijn want dit ie een telescopische geleider en die wordt tegen da zijkanten van de lade geschroefd worden.
Die is geschikt voor een lade van 50 cm in een standaard keuken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding