waar kan ik lassymbolen vinden?

ik heb voor een werk stuk de simpele (hoeklas, i-naad, v-naad) lassymbolen nodig weet iemand op welke site ik deze kan vinden en deze bij mijn werkstuk kan plakken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
1.1K

Antwoorden (2)

Op onderstaande site staan duidelijke tekeningen met de symbolen er naast:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vast op google afbeeldingen,ik weet niet of je hier links mag plakken ,maar ze staan er wel ff zoeken op plaatje v-lasnaad ,,hoeklas plaatje v-naad toegevoegd zelf ff de rest ophalen op link hieronder