2012? Einde van de wereld word er gezegd. Geloven of niet?

Hoe zou de wereld dan aan zijn eind komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

2012 komt voort uit het einde van de maya-kalender zoals vele deze kennen. Hoewel kort geleden is toegegeven dat de maya kalender toch verkeerd vertaald was. Hij eindigt helemaal niet op 2012 sterker nog honderden jaren verder! Ik las het ooit op msn-nieuws een half jaar geleden. Ik heb net geprobeerd het weer op te googlen maar door deze ongelooflijke achterlijke "hype" krijg je alleen maar resultaten van 2012. Bovendien zijn er meerdere gevallen geweest waarop de mens dacht dat de wereld ten onder ging. Het jaar 2000 was 1 van die jaartallen, het begin van een nieuw millenium. Mensen dachten toen ook dat de aarde ten onder ging. Geen idee waarom eigenlijk -.-' Ook dachten mensen op de datum 06-06-2006 dat de wereld ten onder ging, vanwege de vergelijking met het getal 666, getal van het beest(de satan) Mensen dachten dat de antichrist toen de wereld zou overnemen. Wederom bleek ook dit weer een hoop aanstellerij om niks te zijn geweest. NIET GELOVEN DUS!!

Hoe de wereld aan zijn einde zal komen, is niet moeilijk om daar een voorstelling van te maken. De vergevorderde technologie in handen van primitieve mensen, die het eigen ego vereren, en uit zijn op macht, is een dodelijk wapen. Het zal ooit uitbarsten, alleen de vraag is wanneer. Of dat in 2012 zal gaan gebeuren is dus pure speculatie. Zelf denk ik dat 2012 een begin zal zijn van het bewuste denken, waarin wetenschap en spiritueel denken hand in hand zullen gaan. Waarin mensen wakker zullen worden, en zullen kiezen voor een bestaan wat in evenwicht is met de natuur, en met hunzelf.

niemand kan voor jou bepalen wat je moet geloven. ik geloof het niet, althans dat het op korte termijn (en dan denk ik aan de eerstkomende eeuwen) zal gaan gebeuren. of het zou moeten zijn dat het "intelligente" dier dat mens genoemd wordt zich nog eens schromelijk gaat vergissen.

Ik geloof dat er geen einde komt aan deze Wereld, wel dat er een nieuwe Hemel en aarde (Wereld )komt. En zie ik maak alle dingen nieuw, dat is wat Jezus heeft gezegd en ik geloof de beloften van God ;P

ik snap niet waarom niemand het nieuws volgt. volgens mij was er duidelijk gemaakt dat de wereld pas in 2208 vergaat door een foute vertaling van de maya kalender. http://niburu.nl/index.php?articleID=21995 linkylink ^^^ Toegevoegd na 49 seconden: zelfs dan zal de wereld niet vergaan. de kalender verloopt gewoon.

Geloof er niks van. Destijds werd dat ook gezegd over Millenium 2000 is er toen iets gebeurd? Nee, waarom nu wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100