Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er ervaring met, of wat is je mening over de Open Circles Academy?

Open Circles Academy beweert één van Europa’s snelstgroeiende instituten in persoonlijke en professionele succesprogramma’s te zijn.
http://www.opencircles.nl/index-1.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik ben even op de site geweest, stukjes gelezen en filmpjes gekeken.

Het spreekt mij niet aan. Het ziet er voor mij te gelikt uit.
Natuurlijk vindt ieder zichzelf respecterende organisatie dat zij (weer) vernieuwend en beter is dan...

Met hun visie "To create a better world by empowering people to fulfill their potential" is niets mis mee maar de manier waarop voelt voor mij niet goed.

Het feit dat je deze vraag stelt zegt mij dat je er al mee bezig bent. Voor de 'buitenwereld' en daardoor misschien ook voor ons, is het blijkbaar nodig áán te kunnen tonen dat je je er ook daadwerkelijk in oefent, of hiervan een 'bewijs' moet overleggen, wil je 'goed genoeg' bevonden worden.

Volg je gevoel maar blijf kritisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik doe er niet aan mee. Ik had zelf ook zo'n gevoel van het klinkt te mooi om waar te zijn...bepaalde teksten spreken mij wel aan zoals deze:
http://www.opencircles.nl/nl/236-7-sleutels-voor-succes-in-het-informatietijdperk.html
Maar wie zegt dat je daar Open Circles Academy voor nodig hebt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies.
Nee. Maar ik ga nu wat heel riskants zeggen. Dit kan gewoon niet deugen. Ik lees alleen maar 'Scientology-achtige teksten.

"Ik garandeer je succes. Maar jíj bent de belangrijkste sleutel tot jouw succes. Jij zult datgene wat je leert in het Elements of Success seminar zélf moeten toepassen om je dromen te verwezenlijken! Maar áls je de technieken uit het seminar toepast, dan garandeer ik je dat je je doelen bereikt en het beste uit jezelf en je leven haalt! Wat is dat waard?
Wat is je leven je nu waard? Hoeveel is het je waard om je droomleven te leiden?"

"Ik geef Open Circles Academy toestemming om eenmalig 995 euro af te schrijven."

Ja, ja.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
oude wijn in nieuwe zakken.
beetje "The Secret"-achtig.
schreeuwerig, actie!, nou misschien is juist
stilte die je kunt opzoeken om echt tot jezelf te komen.

ik beveel van harte dit boek aan:
Stil de tijd van Joke J. Hermsen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding