Nee Dna krijg je bij je geboorte en daar zitten geen herrineringen in opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.

DNA is het bouwplan van je lichaam en verandert niet tijdens je leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herinneringen vermoedelijk niet. Sommige instinctieve reacties waarschijnlijk wel (de dans van bijen, schrik van vogels voor roofvogelsilhouet e.d.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal een geweldig antwoord als het woord "vermoedelijk" had weggelaten. Vermoedelijk heb je het bewust gebruikt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt een beetje af van de definitie van het begrip "herinnering".