kun je door overmatig drank en drugsgebruik n blackout krijgen en je daardoor nietsmeer herinneren?ook vreemdgaan niet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hahahaha dat zou de ultime smoes zijn als je bent vreemdgegaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is de vraagsteller man of vrouw? En hoe oud? En wat wordt verstaan onder vreemd gaan?
Want pubers vinden een ander zoenen ook vreemd gaan. En als je maar stomdronken genoeg bent, kun je je ook
"laten pakken", zonder daar later nog weet van te hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben geen puber, maar mijn vent hoeft ook echt niet met een andere vrouw te tongzoenen, hoor.

Antwoorden (2)

Ja, dat kan goed.
Je kan een black-out krijgen door bij één gelegenheid heel veel alcohol te drinken. Het gevolg van de stoornis is dan dat je je later (meestal de volgende ochtend) niets meer kunt herinneren van wat er tijdens het drinken is gebeurd.
Als je je hersenen dan ook nog verder vergiftigd met drugs, dan kan het effect verergerd worden.

Toegevoegd na 2 uur:
Maar de vraag is wat je onder "vreemd gaan" verstaat.

Als je seks hebt gehad, dan merk je dat wel, als je weer nuchter bent.

Als "vreemd gaan" tongzoenen is met een andere puber, dan kan dat heel goed, dat je je daar niks meer van herinnert.

Als iemand een partydrug of GHB toegediend heeft gekregen, dan kan er ook sprake zijn van geen herinnering.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, maar de vraag is ook niet naar een "positief" effect.
En "enige seks" kan natuurlijk wel als je stomdronken bent.
En wat het precies verstaan wordt onder "vreemd gaan" is ook niet helemaal duidelijk.
Ik weet niet of vs een man of vrouw is.
Ik weet wel dat er onder invloed veel onbedoelde seks bedreven wordt.
Door overmatig gebruik van alcohol, al dan niet in combinatie met drugs, komt het verlies van het korte termijn geheugen vaak voor. Je kunt dan ook vergeten zijn dat je vreemd bent gegaan, met dien verstande, dat je vergeten kan zijn dat je met iemand mee bent gegaan. Niet erg waarschijnlijk is, en dit is serieus bedoeld, dat je daarbij veel hebt uitgericht. Hoewel het bij het gebruik van bepaalde stimulerende middelen zou kunnen, nemen de seksuele prestaties nogal af als je flink dronken bent.