Zogenaamd verslavingsprobleem

Hoe kan het dat er momenteel nederlanders rondlopen die een zogenaamd verslavingsprobleem hebben m.b.t. cocaine. Uit onderzoek was namelijk gebleken dat deze markt al jaren verziekt was en op een uitzondering na alleen nog maar zwaar versneden te krijgen was. M.a.w. waar zijn ze dan verslaafd aan ??

Toegevoegd na 14 minuten:
Nog even voor de duidelijkheid, momenteel is van een gram +/- 0.2 gram coke de rest is ????
Komop die 0.8 moet iets heftigs zijn //??

Toegevoegd na 17 minuten:
En nee het is er 100% niet uit te krijgen met amonia.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met zulke cijfers zo ik een andere leverancier zoeken want als dat echt zo iets heftigs is, hoef je er ook geen cocke door te knoeien maar koop je meteen die stof!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen percentage genoemd alleen het gegeven dat het mogelijk is.
Maar afhankelijk van wijze van gebruik is percentage belangrijk. Zuiveren kan tot een dermate hoge graad dat er nauwelijks zichtbaar residu blijft en verder heb ik nooit problemen ondervonden. Je kunt ook vlugzout gebruiken maar daar heb ik geen ervaring mee.
In elk geval heb je veel meer dan die 0,2%
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijg je dan een overdosis als het een keertje wel goed spul is zeg maar? Ik heb hier totaal geen verstand van hoor...

Het beste antwoord

dus als je geen kenner bent en het niet kunt controleren dan kunnen ze het lekker vermengen met waspoeder...want je moet er toch maar verstand van hebben...ben je dadelijk verslaafd aan waspoeder..;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toch triest.

Andere antwoorden (5)

'Versneden' cocaine is óók cocaine...., dus verslavend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoofdbestanddeel blijft nog altijd cocaïne en dat is verslavend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Versneden coke is nog verslavender want door de versnijding enerzijds en gewenning anderzijds zal je steeds meer nodig hebben en je gebruik dus toenemen. Door velen wordt dat gezien als dat het verslavender wordt.
De junks zijn dus echt hooked aan dat kleine beeje coke wat er nog tussen de rommel zit.
En uit onderzoek ik tevens gebleken da 80 % van de onderzoeks gegevens berusten op foutive, onvolledige, achterhaalde of irrelevate gegevens.
Bij cocke is er weliswaar sprake van veel vervuiling, maar cocke is wel heel makkelijk schoon te maken door het te koken in ammoniak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een "zogenaamd"verslavingsprobleem bestaat niet.
Je bent verslaafd of je bent het niet.
Dat cocaine flink versneden word is niks nieuws.
Dat gebeurde vroeger ook al en de mensen de echt verslaafd raken aan cocaine weten in zeer korte tijd waar een dealer zit die "goede" cocaine verkoopt.
En de "troep"wordt verkocht aan mensen die te naief zijn of te bang zijn om te controleren of ze echte cocaine hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet je wel weten hoe je kunt controleren of je echte cocaine hebt...niet iedereen is een kenner...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens.
Maar als je verslaafd bent dan ben je al heel snel een kenner.
En ook de mensen die "kenners"zijn worden nog wel eens bedonderd.
Het drugs wereldje is nou eenmaal een wereld waar je beter ver vandaan kunt blijven.
Er zit altijd wat coké in. Ook al die versneden is. Eerlijk gezegd er zit van alles in. En cocaïne is gewoon veslavend. Want het gaat rechtstreeks naar jehersenen toe.. Bij minder gebruik valt het nog mee. Maar bij meer gebruik wordt je helemaal gek van.. Ik zeg begin er niet mee...