Bestaan er websites of computerprogramma's waarmee je chemische reacties kunt simuleren?

Bijvoorbeeld dat je aangeeft dat je (CH2)6N4 wilt laten reageren met 10HNO3 en dat het programma dan aangeeft dat de uitkomst is dat daar (CH2-N-NO2)3 + 3CH2(ONO2)2 + NH4NO3 + 3H2O uitkomt en dan het liefst met aanvullende (encyclopedische) informatie over wat wat is en zo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dát zou leuk zijn! +

Het beste antwoord

Websites niet. Software wel.
Waarom websites niet? Omdat de software over de 1200 dollar kost.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Dat is inderdaad duur, ik had ook meer gehoopt op een huis tui en keuken versie, hoewel zo'n programma me ook wel interessant toelijkt. Ware het niet dat ik het geld er niet voor (over) heb. Dan maar weer andere bezigheden bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tui? http://en.wikipedia.org/wiki/Tui_%28bird%29
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal wel tuin bedoeld hebben.