Wat gebeurt er als je een brandende lucifer in een reageerbuis gooit?

Naast dat de lucifer uitgaat, blijft er nog iets van as of zo over?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zal snel doven omdat er bijna geen zuurstof in het buisje zit en snel op is. Dus weinig tot geen as.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar er gewoon zuurstof bij kan, zal hij opbranden, en zal je een verkoold stokje overhouden, indien hij veel langer dan de ca.20 seconden zou kunnen branden zou het in as kunnen veranderen
10 jaar geleden
Frimu2
10 jaar geleden
Ligt ook aan de breedte van de reageerbuis !