Als je purschuim in een ballon zou spuiten, zou je hem dan op kunnen blazen totdat de ballon knapt?

(hoop dat de categorie goed is...)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zeggen, probeer het... Tis een leuk klein experimentje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha hou niet zo van troep... Doe jij het en dan laat je het hier weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg hier helemaal zin in! Evil you...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet bekennen dat ik stiekum dacht: heb ik een lege ballon, en purschuim? (dat laatste weet ik zeker... Man was er mee bezig. Maar heeft het wel nodig.) Direct erna dacht ik aan de troep. Dus heb het maar weer heel snel uit gedachte verbannen.

Het beste antwoord

Dat zal ongetwijfeld kunnen, zeker als je de ballon van tevoren licht bevochtigd met water.
Pur zet namelijk extra veel uit als het bevochtigd wordt, wel zal de pur zachter blijven en veel meer tijd nodig hebben om hard te worden door gebrek aan zuurstof. Veel mensen vergeten altijd de ondergrond te bevochtigen als ze gaan purren, een vaak voorkomende beginnersfout is dat.