Als het onweert, dan komt er ozon in de atmosfeer vrij. Ozon is een giftige stof en kan invloed hebben op het centrale zenuwstelsel. Het zou dus kunnen dat je er slaap van krijgt, als de concentratie hoog is en je er misschien gevoellig voor bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of misschien door het rare licht dat je vaak voor onweer krijgt.