Ja hoor, dat kan inderdaad, Aluminium wordt gewoon opgepikt :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alluminium is een metaal dus een metaaldetector kan dat net als alle andere metalen gewoon herkennen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, aluminium wordt ook gedetecteert. Een metaaldetector detecteerd alle metalen die elektromagnetisch of elektrisch geleidend zijn.

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry cestbien, ik zie dat jij de vraag al op de de zelfde manier beantwoord hebt. Je kunt mijn antwoord eventueel laten verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet doen, ik zie nu dat we het over verschillende materialen hebben!