Amfetamine, dat is de wetenschappelijke naam van Speed.
Er bestaan allerlei soorten speed. De bekendste zijn amfetamine, benzedrine, dexadrine en methadrine. Allemaal zijn ze vroeger vrij verkrijgbaar geweest als medicijn, vermageringsmiddel of peppil.

Benzyl methyl ketone 98.5+ % (GLC)
Phenylacetone
Benzyl methyl ketone
Phenyl-2-propanone
1-Phenyl-2-propanone
Benzylmethylketone

RN:103-79-7
MF:C9 H10 O
C9H10O
MW:134.1778
bp (°C):216

density:1
1.015

dit is de grondstof voor amfetamine, leuk voor de mensen die het willen weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Benzyl methyl ketone 98.5+ % (GLC)
Phenylacetone
Benzyl methyl ketone
Phenyl-2-propanone
1-Phenyl-2-propanone
Benzylmethylketone

RN:103-79-7
MF:C9 H10 O
C9H10O
MW:134.1778
bp (°C):216

density:1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet geneesmiddelen die efidrine , of pseudo- efidrine bevatten , laten reageren met een aantal oplosmiddelen.

Maar aangezien je in Nederland en België geen efidrine of pseudo efidrine houdende geneesmideelen kan kopen , heeft het weinig zin om dit te proberen.