Eerst is er inderdaad een tunnel met licht en dan is er niets. Wellicht zijn er beelden van je leven en krijg je de gelegenheid om een laatste evaluatie te doen of je een goed leven hebt gehad. Dit is je lichaam die compenseert voor het sterven en het op een uiterst dragelijke manier laat gebeuren. Het werkt net als adrenaline. Mits de manier waarop je sterft het toelaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Deze vraag is op allerlei manieren al eerder gesteld.
14 jaar geleden
na de tunnel, waar een enkeling het licht ziet, zie jij een donker gat....en dan gebeurt er iets wonderbaarlijks. Je zal het tzt zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik betwijfel of een dode op deze vraag zal antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wit licht met veel naakte vrouwen.....als het niet zo is blijf ik eeuwig leven, wat een afknapper!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een gedetailleerde beschrijven raad ik de boeken van Jozef Rulof aan... Hij heeft meer dan 30 boeken geschreven die allemaal dit onderwerp coveren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interssant, Ik ken die Jozef Rudolf niet. Je hoeft niet dood geweest zijn om iets zinnigs over het leven na dit leven te zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Genj... Ik kan je een pdf sturen als je dat wilt van één boek, misschien heb ik dat wel ergens...
Ja, moeilijk. Ik heb wel eens gehoord dat er kleuren en vormen zijn die wij hier op aarde niet kennen. Dus zal het wel anders zijn. Ik raad je ook aan de boeken van Robert A. Monroe te lezen. Hij heeft het over verschillende dimensies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gehoord van wie? Van iemand die er is geweest?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, iemand die het zo beleefde. Monroe reisde door de verschillende dimensies, die hij de eerste. tweede en derde staat noemde. Je kunt dus met recht zeggen dat hij er geweest is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kende 'm niet, maar heb even gegoogled. Interessant.
Ik persoonlijk geloof dat niemand die nog leeft dit kan weten.

Your guess is as good as mine...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luister, ik spreek tot jullie vanuit de dood. Ik zal je zeggen wat hier is. Helemaal niets. Het Grote Niets. Ik weet niet of je je daar iets bij voor kunt stellen, maar dat is het. Geen harpjes op witte wolken, geen blote vrouwen, geen gouden lepels, geen dierbare overledenen. Niets. Christenen en andere gelovigen, jullie zijn allemaal gefopt.
Over en sluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe weet u dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is wel internet blijkbaar ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg maar jij hoor.
Zoals ik al zei: ik ben dood en heb een manier gevonden om met de levenden te communiceren. Vandaar dat ik jullie nu eindelijk kan vertellen hoe het zit in het hiernamaals.
Dus maak je verder geen zorgen en leef een mooi leven.
Er is niets na de dood, en het ziet er niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bent u er geweest dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je me anders levend kunnen slaan of schieten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA.
Hetzelfde als voor je dood. Alleen het leven in je lijk is gestopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe het er uit ziet. Waarschijnlijk is het meer het gevoel en het weten. Het is niet in aardse dingen uit te drukken Niet in een soort landschap.
Waarschijnlijk wel licht, veel wit licht. Maar ook dat is eerder een ervaring, een gevoel en niet echt zien. Wel weten dat het er is.
Ik weet wel hoe het daar voelt en dat is onbeschrijvelijk, allesdoordringend, fibrerend in heel je wezen, het voelt als niet meer terug willen naar hier.
Niets, maar dan ook niets is hier op aarde er mee te vergelijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoor vaak dat men in een soort tunnel terecht komt met een licht in de verte,nu is het hopen dat het niet de intercity is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kom je dat nooit te weten. Je kan aan iemand die met geesten kan praten vragen of hij/zij het aan een geest kan vragen: Hoe ziet alles er uit na de dood.

Anders zou ik het niet weten.