Hebben vleespenissen dan geen zwellichamen?

Bloedpenissen hebben zwellichamen en daardoor worden ze groter tijdens een erectie. En ik hoor dat een bloedpenis tijdens een erectie is nog niet zo groot als een vleespenis die niet geerecteerd is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
15.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je lijkt enigszins verontwaardigd in je vraagstelling. Ik heb altijd gedacht dat penissen gebruik maken van zowel bloed als vlees.
Kimath
13 jaar geleden
ik wist helemaal niet dat er 2 verschillende termen bestonden.

Antwoorden (2)

hier wordt het omschreven

Voor de leifhebbers wat info van het web over een bloedlul of vleeslus. Ik vind het erg vreemd dat over het belangrijkste onderdeel van de man zo weinig wordt geschreven. Honderduizenden mannen in alleen Nederland hebben problemen met de penis, en dit aspect is vrijwel onbekend. Van internet:

Maat
In relatie tot de grootte van het menselijk lichaam is de menselijke penis groot in vergelijking met andere apen. Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de menselijke penis ongeveer 14 centimeter is in erectie, maar deze maat varieert sterk van man tot man. De lengte zowel als dikte van de penis in rust varieert zelfs nog meer, en bovendien is uit de lengte van de penis in rust niet de lengte van de penis in erectie af te meten: een man met een kleine penis in rust kan een bovengemiddelde lengte hebben van de penis in erectie. De omgekeerde situatie komt ook voor. Onder mannen wordt soms het begrip "bloedlul" en "vleeslul" gehanteerd. De bloedlul zal bij een erectie enorm in omvang en lengte toenemen. De vleeslul zal bij een erectie geen noemenswaardige verandering ondergaan en zal qua omvang vrijwel hetzelfde blijven. De afmetingen van de penis (dan wel het veronderstelde gebrek daaraan) zijn een bron voor allerlei ongewenste reclame waarin penisverlenging wordt aangeprezen op talloze manieren, die zelfs op deze pagina geregeld toeslaat (en direct wordt verwijderd).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dat wel van je zelf werk? Of ben je vergeetachtig?
http://www.erectiestoornis.nl/vragen/threadlist.asp?repID=9717&msgID=777
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha, dat is interessante info, van Werk. Nooit gehoord van vlees noch bloed penissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee van dezelfde site als jij
maar het gaat erom of de vraagsteller er wat aan heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, of je de wet overtreedt door inbreuk te maken op het auteursrecht is eigenlijk ook nogal relevant. Sorry, net als iedereen die ik plagiaat zie plegen krijg je van mij een min.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus als je gewoon een stukje van internet afhaalt en dit als antwoord geeft krijg je een min
wat een onzin suzyQ
of je nu een stukje in je antwoord zet of je kopieert een bron dat is hetzelfde
maar als jij graag minnen uitdeelt ga je gang maar
Kimath
13 jaar geleden
Nu lijkt het of je het zelf hebt opgezocht, zoals het in de tekst staat. Maar het is dus gekopieerd van een andere website. Dit mag ook wel, zolang je er maar iets bij zet van: dit heb ik op een site gevonden (tekst) en vervolgens de bron melden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het ook zelf opgezocht hoor
ik heb geen secretaresse wat een onzin allemaal zeg
het gaat er toch om of de vraagsteller een antwoord heeft en hoe iemand er aan komt is toch een bijzaak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een plus, @werk. Vond het zeer interessant. Maar wat een namen . Bloedpenis , vleespenis. Brr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vragensteller heeft antwoord gekregen,en dat is het belangrijkste.
Onder mannen wordt soms het begrip "bloedlul" en "vleeslul" gehanteerd. De bloedlul zal bij een erectie enorm in omvang en lengte toenemen. De vleeslul zal bij een erectie geen noemenswaardige verandering ondergaan en zal qua omvang vrijwel hetzelfde blijven.
Dat laatste heeft natuurlijk niets te maken met het wel/niet hebben van zwellichamen maar wel met impotentie.