Waardoor krijgt een paard een stijve piemel?

Ik zie heel vaak een paard met een stijve piemel, terwijl hij daar alleen staat zonder andere paarden. Waar wordt hij dan opgewonden van??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
18.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onze hond heeft het ook wanneer hij mee mag in de auto, gewoon zich lekker voelen.

Antwoorden (5)

Dieren krijgen niet alleen een erectie wanneer ze opgewonden zijn, maar ook wanneer ze bijvoorbeeld een lekker gevoel hebben, datzelfde geldt ook bij mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ziet dat heel vaak? Ik niet. Het enige dat ik kan concluderen is dat wat al die paarden met elkaar gemeen hebben, is dat jij in de buurt bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lig in een deuk. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hinnik +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha prachtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Puntje verdiend +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's vast niet het antwoord dat ganabom in gedachten had :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wahaha XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha das een goeie+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldiq! misschien kan hij zich eens melden bij de gesprekken over
de kabinetsformatie.......
Weet je zeker dat hij niet gewoon aan het plassen was?
Het ziet er (volgens mij) ongeveer hetzelfde uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een paard het warm heeft krijg een paard ook wel eens een stijve lul, waarschijnlijk om meer warmte te verliezen.
Verder zou hij ook kunnen plassen dat heeft het zelfde effect als een stijve lul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wat jij ziet is geen erectie, niet zolang hij hangt. Pas als hij in meer of minder mate horizontaal langs zijn buik hangt en op spanning is dan is het een erectie. Dat gebeurt eigenlijk alleen bij opwinding door de (geur van) de merrie.