Hoe komt het dat als je een mot doodslaat er alleen maar stof overblijft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
5.8K

Antwoorden (2)

Er blijft een platte mot over, tenzij je een dooie mot hebt platgeslagen. maar ze zijn zo tiny dat het alleen stof lijkt... veel sterkte ermee... ik ben blij dat ik eraf ben... heb je er veel last van of was het er maar een? Bij mij zaten er veel in het papegaaienvoer... Zo uit de winkel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stoffig beest, hij eet ook stoffen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het volwassen individu legt zijn eieren in vervuild, troebel water of in vochtig organisch materiaal. De larven voeden er zich met de rottende bestanddelen, bacteriën en schimmels......Hun voedsel zal wel de oorzaak zijn, het lijkt op stof.