je bedoelt die beestjes in warme landen die op de muren zitten?
Die eten geen vissen alleen insecten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gekko's zijn die grote, en die ook bijten. op de wand. Tokeh's zijn die kleintjes opo het plafond en de wand.

Did you hug your gekko today?

Toegevoegd na 1 minuut:
Vissen zitten niet op plafond of wand. Dus....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry maar een tokeh is niet klein hoor. Dat zijn redelijk grote en kunnen gemeen bijten en laten dan niet los.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
You are right. Ik wisselde ze even om, omdat ik de kleintjes ken als tjitjak. De tokes's maken 's avonds dat kenmerkende geluid waaraan zij hun naam ontlenen. Als ze zenev keet ropen mag je een wens doen, die, naar mijn ervaring, nooit wordt vervuld. Ik ken ze uit Indonesia, Suriname, Malaysia en Thailand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken ze daar ook van en het zijn geen fijne beesten.
Volgens Wikipedia eten ze voornamelijk insecten maar ook kleine hagedissen.
Bronnen: