Gemiddeld aantal haren op het hoofd van een blondine: 140 000. Op een brunette: 110 000. Op een vrouw met zwart haar: 108 000. En op het hoofd van een vrouw met rood haar: 90 000.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gemiddeld groeien er tussen de 100.000 en 150.000 haren op de menselijke schedelhuid.
13 jaar geleden
Gemiddeld heeft een mens zo'n 100.000 haren op zijn/haar hoofd. Maar het is een gemiddelde, dus het kan ook goed zijn dat je er wel 150.000 hebt, of maar 60.000. Blondharigen hebben bijvoorbeeld ook meer haren dan donkerharigen en roodharigen. En: gemiddeld kunnen er zo'n 100 per dag uitvallen, zonder dat je er iets van merkt. Het haar van vrouwen groeit trouwens over het algemeen iets sneller dan dat van mannen.