Is mijn Kuikentje dood?

Ik heb thuis een ei, maar ik weet niet zeker of het bevrucht is. Het enige wat ik zie is dat het ei aan de onderkant geel is en de bovenkant een beetje, maar in het midden zit een zwarte vlek met een klein rood vlekje in het midden. Hij groeit alleen 3 dagen al niet meer. Is hij dood of moet ik nog gewoon geduld hebben?

gr. Sem

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Biologie
Rieneke1
7 jaar geleden
Heb je het ei in een broedmachine, in de koelkast, of wat?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Rieneke1 In een Broedmachine
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Rieneke1, het is trouwens een eendenei...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hoeveel dagen is het bebroed bij meer de 14 dagen en als je een schouwlamp hebt kun je het kuiken zien bewegen als je niet zon lamp hebt rol een stuk donker papier ei er tegen en aan de andere kant tegen een lamp
maar ik denk zo als je beschrijft dat het dood is
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@md1918 bedankt voor je reactie! Ik heb helaas geen schoutambt en heb het geprobeerd op de manier waarop jij zei dat ik het moest doen. Alleen is nu het hele ei zwart en is het rooie vlekje verdwenen, weet jij misschien ook wat dat is?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Schouwlamp*

Antwoorden (1)

ik zou geduld hebben.