Zijn bij een zaadbaltransplantatie de kinderen nog wel van jezelf?

Omdat ik denk dat je dan het weefsel wat de zaadcellen produceert het dna bevat van een ander...

Bron:
http://www.medicinfo.nl/%7Bc9578872-12a0-4b33-a74e-27fc29fc825c%7D

Toegevoegd na 23 uur:
Oke,antwoordman heeft mij erop gewezen dat het nog niet toegepast word maar stel dat het wel ooit gebeurd..Welke factor bepaalt dan welke genen het kind meekrijgt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.2K

Het beste antwoord

Oke, hypotetisch dan:

Als jij een zaadbal krijgt van een andere man,
en dit lukt en wordt niet afgestoten, dan gaat jouw
lichaam weer zaad produceren.

Dan is het dus toch jouw zaad en jouw kind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er worden geen menselijke zaadballen getransplanteerd op andere mannen. Wat we op dit moment een zaadbaltransplantatie noemen is een handeling waarbij bijv. een niet ingedaalde testikel wordt verplaatst.
AWM
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Er staat in je artikel:
"Onderzoek bij honden en andere dieren wijst uit dat dit in de toekomst een veelbelovende behandeling kan zijn. "
Lezen is een kunst.