Nee. Afhankelijk van de soort chemokuur die je krijgt
op onderstaande link staan wat verschillen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meestal valt al je haar uit.Daarom kan je het voordien beter laten afscheren.Maar het komt terug en soms mooier en dikker dan voorheen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het ligt aan de hefitigheid van de kuur en aan je aanleg. Ik ken iemand die alzijn haar hield, en tegenwoordig proberen ze ook met koelpakkingen het haar te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verschilt per persoon en per kuur. Mijn moeder bijvoorbeeld kreeg wel dunner haar en is naar wat ik van haar mocht geloven daarna toch 'anders' gebleven maar ze werd er beide keren zeker niet kaal van.