hoe verhoog je je reactievermogen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gamen kan helpen
http://tweakers.net/nieuws/41127/gamen-leidt-tot-verbeterde-cognitieve-capaciteiten.html

Het beste antwoord

Op de sport boksen gaan. Daar krijg je ontzettend snelle reactievermogen van omdat je stoten moet ontwijken. Daarnaast is het ook nog een goede sport waarbij je alle spieren traint en richt op kracht, conditie, uithoudingsvermogen en coördinatie.

Het is natuurlijk wel zo dat reactievermogen grotendeels genetisch bepaald is, maar daar flink trainen kun je het echt wel bijscherpen.

Ook is het eigenlijk belangrijker dat je onderbewust weet wat je moet doen op een bepaalde snelle situatie. Als bijvoorbeeld specifiek ballen wil kunnen vangen met slagbal dan kan je beter dat vooral gaan trainen. Wil je nou in het algemeen gewoon een betere reactievermogen ontwikkelen moet je vooral veel sporten doen zoals boksen, en ook bepaalde games zorgen voor een beter reactievermogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Games spelen! Daarbij heb je een goed reactievermogen nodig en train je je reactievermogen. Niet overdrijven met games spelen, want dan krijg je juist weer trilhandjes.