Wiens hersenen passen zich het beste aan op de prismabril?

We hebben een parcours opgezet. We willen erachter komen wiens hersenen zich het beste aanpassen op een prismabril.
Als eerst wordt er een blanco gedaan(zonder prismabril). Daarna wordt het parcours tweemaal doorlopen met de prismabril op.
De resultaten:
Persoon 1: blanco 10 seconde ------1e keer met bril 50 seconde en 2e keer met bril 25 seconde.

persoon 2: blanco: 10 seconde ----- 1e keer met bril 25 seconde en 2e keer met bril 20 seconde.

Wiens hersenen passen zich het beste aan op de prismabril?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

die van persoon 2. hij loopt immers beide keren met de bril op sneller dan persoon 1.

wel maakt persoon 1 grote progressie.misschien zou de progressie wel doorgezet zijn, als jullie nog een test hadden gedaan, echter dat is nu giswerk.