het touw is te vergelijken met een hondenriem. je kunt het dier er bij vast pakken en hem enigszins onder controle brengen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, maar daar is die ring voor, en als je bij google afbeeldingen zoekt op stier zie je er geen met een touw om zijn kop, en bij stier herman zie je dat op vrijwel elk plaatje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat pak jij liever vast. Een touw op zijn hoofd of een ring door zijn neus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan toch een touw aan die ring maken-_-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en wanneer werden er foto's gemaakt van de "bekende" stier herman? In het openbaar -> als hij NOG beter in bedwang moest worden gehouden. De meeste foto's van andere stieren zijn als er een omheining omheen staat, of als het niet druk is. Als die stier (herman) in een drukke omgeving staat en dat beest wordt gek, dan is zo'n touw handig. Vandaar dat je deze bij herman meer ziet dan bij de "gewone" stier. Snap je?
Is Herman gevaarlijk?

Herman is (WAS) een goedaardige stier, maar met zijn gespierde lichaam van 1250 kilogram moet wel rekening gehouden worden: hij is enorm sterk!

Zoals de meeste stieren heeft Herman een ring door zijn neus, wat het hanteren gemakkelijker maakt.

Dat touw maakt het nog iets makkelijker om hem aan vast te pakken.

http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i001500.html