Hoe komt het dat ik altijd vliegen terugvind in de melk van mijn kat als die melk een tijdje buiten gestaan heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (3)

Vliegen komen op voedsel af en dus ook op de melk. Soms vallen ze er in en verdrinken ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat vliegen, net als jouw kat, ook dol op melk zijn. Maar soms doen ze dom en vallen ze erin. Omdat ze er niet meer uit kunnen komen verdrinken ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze worden aangetrokken door de geuren. Het is overigens geen goed idee om je kat melk te geven !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet dan?