Niet uitjezelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het waar is maar er wordt gezegd dat als je sterft je alles laat gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zoals wanneer je levend bent: dan ontspan je bewust je kringspier.
Maar als je dood bent, kunnen er nog wel gassen zitten/ontstaan in je darmen, en als je een dood lichaam bijvoorbeeld omdraait, kan dat gas ontsnappen omdat de kringspier niet meer aangespannen is.
Dus scheten laten nee, maar er kan wel lucht ontsnappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beargumenteer svp, en doe is goede bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord klopt helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bron ook niet ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
..jongens hij is 10...
ja want je darmen werken nog even om al je uitwerpselen weg te halen. Dus kunnen er ook scheten ontstaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het verhaal wat te ronde gaat is dat als je komt te overlijden je alles laat gaan dus ontlasting en urine , alleen is de vraag of dat waar is , ik heb ook gehoord dat ze je anus dichtnaaien , maar hoe dat precies zit weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan maar niet uit jezelf.

in je darmen zitten gassen die door bacteriën worden gemaakt. dit kan nog even doorgaan als de persoon is overleden. zou je de persoon dus op pakken om te wassen en je oefent druk uit op de darmen op welke manier dan ook kan het gebeuren dat er wat gas ontsnapt. normaal gaan gassen naar het hoogste punt van het lichaam. als je nog leeft komen de gassen door peristaltische bewegingen van de darmen naar de 'exit'.

toen mijn vader overleed liet hij zijn urine lopen. niet zo gek want het laatste wat hij zei was 'ik moet plassen, help me even'.
bij het intreden van de dood ontspannen je spieren dus dan loopt het weg.
als je leeft en controle hebt over de pieren houden ze dit tegen.

Toegevoegd na 36 seconden:
pieren???
Spieren dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
altijd bezig met dieren ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha!
eerlijk gezegd zag ik het woord pier zag wat ik had getikt moest ik gelijk denken aan een gezegde met een pier :O/
Je sluitspier ontspant zich als je dood bent en de opgehoopte gassen ontwijken dan spontaan. Ja dus,