Heb ik op elke vinger en op elke teen een andere vinger-, teenafdruk? Of is de afdruk op meerdere vingers (tenen) gelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
2.2K

Het beste antwoord

Klopt, ze zijn allemaal verschillend. Dat kun je onthouden door te denken aan politieseries, daarin zie je regelmatig dat van alle vingers een afdruk wordt genomen. En dat zou natuurlijk niet hoeven als alle vingers gelijk waren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op elke teen en vinger is het verschillend. Wel lijken bij mij de vingerafdrukken links en recht op elkaar, maar precies gelijk, of precies tegenovergesteld zijn ze niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere vinger- en teenafdruk is uniek.
Er zijn (zo zegt men) geen 2 dezelfde.