De hoofdaderen en slagaderen wel. Dat is maar goed ook, anders is het zo een gezoek bij een operatie.
Maar de haarvaatjes zijn bij iedereen anders.
Zo anders, dat het patroon uniek is bij elk patroon.
Een soort vingerafdruk. En ja, daar hebben ze wat op bedacht:

Toegevoegd na 43 seconden:
"elk patroon" moet zijn: "elk persoon."
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha, behalve als rechts en links is omgedraaid. Dan is het nog wel even opletten bij de Aorta. Dat van de "vingerafdruk klopt" heb ik wel eens metingen aan gedaan. +1

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat idd de 'hoofdlijnen' overal gelijk zijn, maar als ik bijv. kijk bij andere mensen op armen en handen, zie ik idd wel verschil met mijn eigen patronen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als dat niet zo is spreekt men van een transpositie van de grote vaten.
kinderen die daar mee geboren worden moeten worden geopereerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 'hooflijnen' wel, denk ik.
Ik weet niet zeker of een kransslagader hier ook onder valt [heb wel ervaren wat het is als er één verstopt raakt er een levensgevaarlijke situatie onstaat], maar tijdens een hartcatheterisatie is hierin een niet veel voorkomende afwijking geconstateerd.
Voor mij: nee