Liggen bij iedereen de bloedvaten hetzelfde?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De hoofdaderen en slagaderen wel. Dat is maar goed ook, anders is het zo een gezoek bij een operatie. Maar de haarvaatjes zijn bij iedereen anders. Zo anders, dat het patroon uniek is bij elk patroon. Een soort vingerafdruk. En ja, daar hebben ze wat op bedacht: Toegevoegd na 43 seconden: "elk patroon" moet zijn: "elk persoon."

Bronnen:
http://technology.timesonline.co.uk/tol/ne...

Ik denk dat idd de 'hoofdlijnen' overal gelijk zijn, maar als ik bijv. kijk bij andere mensen op armen en handen, zie ik idd wel verschil met mijn eigen patronen

als dat niet zo is spreekt men van een transpositie van de grote vaten. kinderen die daar mee geboren worden moeten worden geopereerd

In 'hooflijnen' wel, denk ik. Ik weet niet zeker of een kransslagader hier ook onder valt [heb wel ervaren wat het is als er één verstopt raakt er een levensgevaarlijke situatie onstaat], maar tijdens een hartcatheterisatie is hierin een niet veel voorkomende afwijking geconstateerd. Voor mij: nee

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100