Ik ben geintresserd in demruimte e.d. Wat kan ik dan gaan studeren in nederland? En wat zijn de beroepen waarvoor je kan gaan?

Ik wil meer orienteren dan alleen de rock academie. En welke beroepen zijn er naast astronaut dat heel voor de hand liggend is

Toegevoegd na 6 minuten:
VWO5 intussen als niveau

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat is demruimte e.d.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ruimte, mijn iPad maakt van de spatie wel eens een m als ik aan de bovenkant van de balk druk

Antwoorden (3)

Lucht en ruimtevaarttechniek aan de TU in Delft. Ik weet niet voor welk niveau je kijkt, maar ik geloof dat er aan de Haagse Technische Hogeschool wel een soortgelijke studie op HBO niveau is.

Toegevoegd na 15 minuten:
na het zien van je toevoeging zou ik zeker eens naar L&R gaan kijken in Delft. Het is een zware studie, maar wel eentje die prachtig is voor mensen met interesse in die richting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterrenkunde.

Toegevoegd na 2 minuten:
In een oogflits las ik ergens dat je het op 5 verschillende universiteiten kunt doen, even zoeken op google en dan krijg je meer informatie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig :)
Je kan ook aan de UVA sturen, de Universiteit van Amsterdam. Zie hier:
http://www.studeren.uva.nl/natuurkunde