Denken jullie dat de theorie over donkere energie in het universum werkelijk is? Zo ja: wat voor soort energie kan het dan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan die pic van je er ff niet bij rijmen, of sta je naar de ruimte te toeteren in de donkere energie of zo?

Het beste antwoord

En welke van de theorieën bedoel je dan? Er zijn nogal wat verschillende...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Theorieën? Ik bedoel natuurlijk die theorie die gelanceerd is door albert einsein.
Waarin hij meld dat donkere energie een van de drie delen is van waar onze universum uit bestaat. ( materie – donkere materie – donkere energie) hij zegt hierin dan een flink overschot van ons heelal ( namelijk 74%) bestaat uit donkere energie die voor de verklaring moet zorgen dat de sterrenstelsel in ons heelal steeds verder uitzetten terwijl de zwaartekracht hem juist naar elkaar toe hoort te trekken. Daarom denk ik ook dat het een nog onbekende vorm energie moet zijn die wij niet zien. Daarom zou ik ook graag de mening van jullie willen horen over hoe jullie over de theorie denken en of iemand misschien een leuk idee heb wat het nou precies kan zijn wat voor die versnelde uitdijing zorgt.