Dat is een Afrikaanse stam die al heel lang in armoede in het Kongobekken leeft. Dat is op het Amazonegebied na het grootste regenwoudgebied van de aarde. Het is een Pygmeeënvolk met traditionele bosmensen die leven van jagen en verzamelen. Maar vanwege de houtkap wordt hun leefgebied alsmaar kleiner.
Amadea
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
In afrika?
het amazone gebied ligt echt ergens anders
https://www.rondreis.nl/rondreis-brazilie/amazonegebied/
Amadea
6 jaar geleden
Het Kongobekken strekt zich uit over de Democratische Republiek Congo, een groot deel van Congo-Brazzaville, het zuiden van de Centraal-Afrikaanse Republiek, Gabon en het vasteland van Equatoriaal-Guinea. Afrika dus.
Ivana
6 jaar geleden
Ronron1212, je moet de tekst van Amadea beter lezen.