waar kun je bloesem bomen vinden?

weten jullie misschien plekken waar ik bloesem kan fotograferen met
bijv. een paard ? Ik heb zelf wel rondjes gereden maar ik kan ze nog niet vinden. Ik geloof dat ze ook nog niet in bloei staan.
Hopelijk weten jullie plekjes met deze bomen!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.2K
ronron1212
7 jaar geleden
In heel nederland zelfs in de steden en dorpen kun je bloesem bomen vinden als het zo ver is.
Amadea
7 jaar geleden
In mijn woonplaats weet ik zo'n boom en die is momenteel al zo ver!
Ritsuka
7 jaar geleden
Bij mij in de straat beginnen ze net te bloeien
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
mag ik misschien weten waar dat is?
Ritsuka
7 jaar geleden
Ik ga niet vertellen waar ik woon op deze website, maar zoals andere mensen al zeiden, ze beginnen overal te bloeien nu. Maak gewoon een leuke wandeling in de buurt, dan kom je ze wel tegen.
Amadea
7 jaar geleden
In het noorden van het land zijn ze misschien nog niet in bloei, maar hoe verder naar het zuiden hoe meer bloesem je ziet!

Antwoorden (2)

een fruitboomgaard/appels of peren staat in het voorjaar mooi in bloei,
Ook in tuincentra staan prunus mooi in bloei
en in voortuinen van huizen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
In heel nederland zelfs in de steden en dorpen kun je bloesem bomen vinden als het zo ver is.
Nederland kent vier belangrijke bloesemgebieden:

Rivierenland, bekend van de Linge en Betuwe.
Zuid-Limburg, in het Geuldal kun je genieten van de bloesem van hoogstamboomgaarden met appels-, peren-, kersen- en pruimenbomen.
Zuid-Beveland, bekend van de perenbloesems.
In het Overijsselse Vechtdal kun je in het voorjaar genieten van de bloesem van het Drents krentenboompje.

https://www.wandelzoekpagina.nl/bloesemroutes/