Vanaf welke stations in NL ben je zo in het centrum ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5 minuten lopen of minder.

Antwoorden (16)

Utrecht centraal als je daar aankomt met de trein en je loopt de hal uit sta je midden in het centrum
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfde geldt voor Amsterdam CS: even het Damrak af en je bent op de Dam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dit met een gebroken been doet (dus met stokken loopt) dan is het best een stukje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwah, is toch te doen? Bovendien staat er op iedere hoek v/d straat een Habbiebabbie met een fietstaxi :P
Haarlem, Beverwijk, Alkmaar.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Delft en Voorburg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk alle stations in de grote steden,liggen op een loopafstand van zo,n maximaal 10 minuten van het centrum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hengelo, Enschede, Groningen, Nijmegen, Deventer.. Dat is allemaal wel binnen 5 min :)
Misschien, als je zelf een plaats hebt waar je dit van wilt weten, kun je eens kijken op google maps. Daar zie je zelf de afstand en met streetview zou je nog kunnen kijken hoe je moet lopen ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arnhem, Eindhoven, 's Hertogenbosch, Utrecht, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam.
Dus de meeste grote steden eigenlijk wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ff denken, dat zijn er best veel...
Den Helder
Alkmaar
Amsterdam
Schiphol (gelijk middenin schipholplaza)
Haarlem
Zandvoort aan Zee
Leiden Centraal
Den Haag Centraal
Delft
Schiedam Centrum
Rotterdam Centraal
Rotterdam Blaak
Dordrecht
Breda (5-10min. lopen)
Gouda
Hoek van Holland
Roosendaal
Middelburg
Vlissingen'
's Hertogenbosch
Eindhoven
Venlo
Roermond
Sittard
Maastricht
Valkenburg
Nijmegen
Arnhem
Utrecht Centraal
Amersfoort
Almere Centrum
Enschede
Assen
Zwolle
Leeuwarden
Groningen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben idd een fanatieke treinreiziger.
Vooral voor dagjes uit ed. dus vandaar dat ik wel wat centrums kan vinden. En ik ben er vast nog wel een paar vergeten.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Zwolle moet je nog een eind lopen vanaf het station naar het centum. O.a. Breda, Gouda en Nijmegen ook. Maastricht ook. Handig om te weten als je slecht ter been bent.
Tilburg heb ik niet gezien in de rijtjes, maar daar ben je ook in 5 minuten in het centrum

Toegevoegd na 45 seconden:
En in Eindhoven ben je binnen 2 minuten in de Bijenkorf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
apeldoorn en leiden ook stonden er nog niet bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle steden en dorpen, behalve Grouw/Irnsum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dieren
Eerbeek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Utrecht!:de trein stop IN het winkelcentrum...dichterbij kan bijna niet!..t;is dat hij nog niet In de winkel stopt..want dat was pas echt dichtbij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder redelijke stad is het station zo dicht mogelijk bij het centrum gebouwd .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hengelo Overijssel(binnen een paar seconden).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doetinchem.